Get Adobe Flash player

Nieuws : Barcelona 2014

4 juli 2014 : Het vertrek

Het vertrek is zeer goed verlopen. De bussen zijn zelfs vroeger kunnen vertrekken dan voorzien.  Een goede reis jongens !

5 juli 2014 : De aankomst

Na een zeer vlotte reis zijn onze jongens omstreeks 13 uur goed aangekomen. Alles was zeer vlot verlopen !

De jongens hebben na hun check-in onmiddellijk een verfrissing kunnen nemen in een overheerlijk zwembad. Daarna was het reeds tijd om ons klaar te maken voor de veelbelovende wedstrijd van onze RED DEVILS tegen Argentinië, wat later jammer genoeg een tegenvaller van formaat bleek te zijn. Het einde van het avontuur voor de rode duivels, maar zeker nog niet voor ons !!

Morgen staat de eerste training op het programma en daarna een leuke namiddag op het strand.

Kijk alvast even naar enkele foto’s en tot morgen !

6 juli 2014 : De eerste training

Ons wekkertje gezet om 8:15 uur om gezamenlijk te kunnen ontbijten … daarna zijn we te voet naar het stadion gegaan dat op nog geen 5 minuten van ons hotel ligt. Iedereen was er klaar voor en was gretig op de training !

Na het middageten zijn we dan met een grote groep naar het strand van Santa Cristina gereden. Het was echt een ongelofelijke zonovergoten namiddag. Een andere en kleiner groep is aan het zwembad gebleven en heeft ook daar een zeer leuke namiddag gehad.

Omstreeks 18 uur zijn we met z’n allen opnieuw gaan eten, om daarna in kleine groepjes en onder begeleiding eens het stadje van lloret te verkennen.

Het was een zeer leuke dag om niet snel te vergeten !!

7 juli 2014

Vandaag opnieuw opstaan om 8:15. Niet iedereen had blijkbaar zijn wekker gezet, waardoor we sommigen  letterlijk uit hun bed hebben moeten halen :-) . Het is toch een leuke hobby hoor  :lol: . In elk geval waren we toch nog allemaal op tijd aan de ontbijttafel om daarna de tweede training aan te vatten op een toch wel vrij goed kunstterrein. Jammer genoeg zijn we vandaag nog niet verwend geweest met de zon, maar wel héééél vééél regen  :cry: , maar uiteindelijk hebben onze jongens toch goed getraind. Na de training, een lekker douche om daarna uitgebreid te lunchen.

Gelet op de regen, hebben we de programmatie een klein beetje gewijzigd, door de voorstellen van onze klasse scheidsrechter Joeri Van De Velde in de namiddag te voorzien. We hopen dat we straks regenvrij kunnen trainen, om daarna nog eens te kunnen ontspannen aan het zwembad of een wandeling te maken in het dorp.

8 juli 2014 : Barcelona – Mountainbike

Vandaag zijn we vroeg opgestaan omdat we met de meesten richting Barcelona vertrokken. Daar hebben we eerst een bezoek gebracht aan het fantastische CAMP NOU. Een stadion dat echt wel leeft zonder dat er wordt gespeeld. Sommigen werden hierbij nog verwend door een bezoek van de bekende boysband ‘ONE DIRECTION’. Nadat we de shop hadden leeg geplunderd, zijn we vertrokken naar de RAMBLAS. Daar hebben we lekker kunnen rond kuieren, maar vooral de NIKE SHOP onveilig maken. B ehalve een bezoek aan Barcelona, waren er ook andere jongens die hadden gekozen voor een mountainbike tocht. Op deze manier hebben we ook een ander en mooier Lloret leren kennen. Echt een pracht stukje natuur, waar we ondanks een toch wel redelijk zware tocht hebben van kunnen genieten. Een zware tocht, maar de moeite echt waard !!

9 juli 2014 : training 4

Vandaag dienden we de jongens maar te wekken op het normale uur, zijnde 8:15.  Na het ontbijt, opnieuw een kleine wandeling richting het kunstgraspleintje, iets verderop. Na een dagje rust, zag je dat de meesten toch wel opnieuw fris aan de training begonnen. Wie echter nog niet 100% wakker was, was dat wel na de felle regenbui die we te verwerken kregen. Maar geen probleem, echte profvoetballer kunnen trainen in alle weersomstandigheden.

Na het middagmaal, was er normaal opnieuw strandanimatie voorzien, maar door de mindere weersomstandigheden, hebben we deze geannuleerd. De jongens die gisteren niet naar de Ramblas waren gegaan omdat ze hebben gefietst, vertrokken kort na de middag  naar Barcelona om de Ramblas aan te doen. Zij hadden geluk, want daar was het wel goed weer. De andere jongens bleven aan het hotel en konden in groepjes opnieuw het stadje in om enkele kleine aankopen te doen. s’ Avonds was er animatie voorzien in de vorm van een discoparty. Het was weer een fantastische dag voor iedereen !

10 juli 2014

Vandaag begonnen we aan een van de zwaarste dagen van de week, omdat we vanaf nu telkens 2 maal trainen. Het was ook opnieuw super goed weer en dus zeer warm. Iedereen stond opnieuw scherp om het beste van zichzelf te geven en dat zag je ook op het veld. In de voormiddag trainden we opnieuw op het kunstplein. Daarna even genieten van het zwembad. In de late  namiddag konden we dan eindelijk op het gewone grasplein dat al een hele tijd naar ons lag te lachen. Het was een zeer mooi veldje ! Opnieuw zagen we een goede training van de meeste jongens ! Super bezig gasten !!

s’ Avond was er de mister USKA – verkiezing. Wat was me dat voor een toffe show, georganiseerd door niemand anders dan Joeri Van De Velde. Door de trainers werden er 5 spelers en 1 trainer verkozen om hieraan deel te nemen. Zij dienden allerlei proeven af te leggen. Je kon het zo zot niet bedenken: behendigheidstesten, krachttesten, striptease, zangproef, …   Het was gewoonweg Super en om nooit meer te vergeten !!!